Kindcentrum De Brug uitgebreid met peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang

Doorgaande ontwikkelingsbegeleiding voor kinderen van 2 tot 12 jaar.

Met de start van het nieuwe schooljaar is ook de peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang onder regie van Blosse gestart. Blosse heeft de peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang overgenomen van KidsBest die hiervoor deze twee kinderopvangonderdelen heeft geëxploiteerd in De Brug. Blosse is het bestuur waar kindcentrum De Brug onder valt.

“Wij zijn heel blij dat we de peuterspeelzaal en kinderopvang nu onder regie kunnen uitvoeren” zegt Corinne van Leeuwen, directeur van kindcentrum De Brug. “De lijntjes zijn nóg korter tussen de peuterspeelzaal, het onderwijs en de buitenschoolse opvang. Dat maakt voor de kinderen dat de overgang tussen deze onderdelen nog geruislozer gaat. En dat komt hun ontwikkeling ten goede!”

Met de overname van de peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang, zijn ook de vaste medewerkers in dienst gekomen van Blosse. Ook dat is fijn voor de kinderen, zij blijven hun vertrouwde begeleiders zien in het nieuwe schooljaar. De manager van de kinderopvang op deze locatie is Sandra d’Anjou, ook een goede bekende op kindcentrum De Brug.

“Met elkaar vormen we een topteam, dat de beste begeleiding verzorgt voor de kinderen in Akersloot en omstreken. En daar zijn we maar wat trots op. We hebben er zin in!” besluit Corinne haar verhaal.

Meer weten? Kijk op www.kindcentrumdebrug.nl (http://www.kindcentrumdebrug.nl)

Adv Blosse Uitkijkpost - week 35 2020 131x188-1 Adv Blosse Uitkijkpost - week 35 2020 131x188-1
de brug en kind de brug en kind