AMAK-jubileumloop op 29 september

Vanwege het jubileum een extra verrassing voor de kinderen die meedoen!

Zoals elk jaar informeren wij u over ons jaarlijkse hardloop-evenement in Akersloot dat wordt georganiseerd voor senioren, maar vooral ook voor de jeugd. Dit jaar organiseren wij deze AMAK-loop al weer voor de 35e keer. Vanwege dit jubileum hebben wij met name voor de kinderen een extra verrassing in petto!

Wanneer vindt het plaats?

Op zondag 29 september om 10.00 uur (1/2 mijl) en 10.15 uur (hele mijl) met prijsuitreikingen om ca. 10.45 uur.

Wat houdt het in?

Wij hebben twee parcoursen voor de jeugd uitgezet: een halve mijl (805 m) voor de kinderen t/m 8 jaar en een hele mijl (1610 m) voor kinderen t/m 13 jaar. Deelname is voor de jeugd geheel gratis. Op beide afstanden zijn mooie prijzen te winnen. Verder krijgen alle kinderen een leuke herinnering mee naar huis, maken zij kans op een prijs uit de gratis verloting èn krijgen zij een extra verrassing vanwege ons jubileum!

Waar vindt het evenement plaats?

In Akersloot, bij de Handbalkantine van de Meervogels, Bosweg 3.

Wie kunnen meedoen?

Alle kinderen tot en met 13 jaar.

Zie ook de bijgaande flyer met informatie.

Amak Amak