Verjaardag juf Esther

Afgelopen woensdag vierde ik met groep 4 mijn verjaardag. Het was een supergezellige ochtend!

Na het zingen, de cadeautjes en de tractatie hebben we spelletjes in de speelzaal gedaan. O.a. een puzzelestafette en de hoepeldans. Terug in de klas dronken we een bekertje limonade met een snoepje en gingen we verder met spelletjes in De Lelie. We deden daar een tikspel met een wolf en schapen en een gokspelletje met gekleurde pionnen. Je was af als je toevallig bij de verkeerde pion was gaan staan.

In de klas nog een dobbelspel met chips. In restaurant Esther is het gebruikelijk om met nette kleding en met mes en vork te eten. Dus ook de chips. Elke keer weer een groot succes!

Ik wil de kinderen en ouders bedanken voor de leuke cadeautjes, zoals tekeningen, kaarten, (zelfgemaakte) decoratie, handcreme, chocolade, plantjes, bloemen en meer.

Van alle kinderen van de klas kreeg ik een pot hartjes. Wat een schatjes!

Juf Esther

verjaardagscadeau hartjes verjaardagscadeau hartjes