Mededelingen

ingevoerd op 17-05-2019

Beste ouder(s)/verzorger(s)

De laatste periode van het schooljaar is aangebroken. We zijn met het team en de MR volop bezig met de planning voor komend schooljaar: vakantieplanning, groepsverdeling en de uitslag van de ouderenquête. Maandag 20 mei a.s hebben we hierover een MR vergadering en dan volgt spoedig meer informatie over de keuze.

We komen ook in de periode dat we met de kinderen op schoolreisje gaan en op kamp. Dit jaar zal de laatste keer zijn dat we met groep 6 op kamp gaan. Volgend jaar zal groep 6 samen met groep 5 op schoolreisje gaan. Meer informatie over de schoolreisjes en het kamp ontvangt u via de groepen.

We zijn ook volop bezig met de planning en indeling voor de groepen voor komende schooljaren, dus heeft u uw kind/eren, vanaf de leeftijd van 2 jaar, nog niet opgegeven, laat ons dat dan zo spoedig mogelijk weten. Inschrijfformulieren zijn verkrijgbaar bij juf Angelique of bij juf Corinne.

Met vriendelijke groeten van het team.

Mededelingen Mededelingen