Plaatsing containerberging/fietsenstalling

ingevoerd op 15-03-2019

Afgelopen week is de nieuwe berging/fietsenstalling geplaatst. De aanvraag voor de berging is al enige tijd geleden gedaan na het incident met de brand op het dak. Na diverse bezwaren van omwonenden en de gemeente is de berging uiteindelijk geheel op de grond van de school geplaatst. In de berging zullen de vuilcontainers geplaatst worden en is ruimte voor de fietsen van de leerkrachten en medewerkers van Kids Best. Op dit moment wachten we nog op nalevering van een nog te plaatsen deur. Het losse fietsenrek zal binnenkort weer worden teruggeplaatst. De berging is betaald door de school en niet uit het budget voor het plan voor het (school)plein.

In het plan voor het schoolplein zal gekeken gaan worden of en waar de basketpaal geplaatst gaat worden.

In combinatie met het plaatsen van camera’s op de school hopen wij dat het schoolplein minder last zal hebben van vandalisme en vernielingen aan het schoolgebouw. (zie ook link op de website)

fietsenstalling fietsenstalling