Gratis sporten in de voorjaarsvakantie

ingevoerd op 06-02-2019

Kom je ook gratis sporten in de voorjaarsvakantie met Team Sportservice Kennemerland? Iedereen die in de gemeenten Castricum of Heemskerk woont of naar de basisschool gaat kan meedoen! Inschrijven kan vanaf 5 februari op de website www.teamsportservice.nl/kennemerland. Hier zijn ook alle tijden te vinden.

Funvolley: Kennis maken met volleybal op een speelse manier: rollen, gooien, rennen en stuiteren met ballen en heel veel meer leuke spelletjes. Verzorgd door VV Croonenburg.
Maandag 18 februari, Sportcentrum de Bloemen in Castricum, groep 1 en 2.

Sportinstuif/smashbal De Bloemen: Een leuke combinatie van vrij sporten en spelen in de gymzaal en een te gekke smashbalclinic van VV Croonenburg. Bij smashbal leer je natuurlijk hoe je moet smashen en alles wat met volleybal te maken heeft.
Maandag 18 februari, Sportcentrum de Bloemen in Castricum, groep 3 t/m 8.

Voor de ouders: Fit volley: Wilt u als ouders ook sporten in de vakantie? Doe dan mee aan fitvolley! Dit wordt gratis aangeboden door VV Croonenburg tijdens de sportinstuif en smashbal in De Bloemen. De les bestaat uit versterkende oefeningen, volleybal oefeningen en vervolgens een partijtje. Het is recreatief.
Maandag 18 februari, Sportcentrum de Bloemen in Castricum, ouders.

Sportinstuif Waterakkers: Twee uur lang lekker sporten en spelen. Er zijn o.a. verschillende spring-, zwaai- en klimonderdelen, er is een voetbalveld en clinics van verenigingen uit de omgeving, zoals bijvoorbeeld een tennisclinic.
Dinsdag 19 februari, de Waterakkers in Heemskerk, groep 3 t/m 8.

Kleuterinstuif: Klimmen, klauteren, schommelen, zwaaien, springen en spelen o.l.v. de vakleerkrachten van Team Sportservice Kennemerland.
Dinsdag 19 februari, de Waterakkers in Heemskerk, groep 1 en 2.

Jeugdsportpas (JSP) en Volwassenensportpas (VSP)
Momenteel worden de lessen van blok 2 van de JSP en VSP gegeven. Door mee te doen aan de JSP of VSP kun je op een eenvoudige manier kennismaken met een sport, zonder verdere verplichtingen. Voor slechts 5 euro volg je 4 lessen bij één van de deelnemende verenigingen. Na de meivakantie start blok 3 van de JSP/VSP. De inschrijvingsdatum voor blok 3 wordt bekend gemaakt via de digitale nieuwsbrief van school, huis aan huis bladen en de posters die in school komen te hangen. Op onze website www.teamsportservice.nl/kennemerland is natuurlijk ook alle informatie te vinden over de JSP en VSP.

team sportservice team sportservice