Kerstboodschap

ingevoerd op 13-12-2018

Beste ouder(s)/verzorger(s)

De Kerstvakantie staat voor de deur en we kijken met het team terug op een gezellige Sint en kersttijd. Voor mij ook een moment om terug te kijken op mijn start bij De Brug.

Vanaf mei 2018 ben ik directeur van De Brug en vanaf het eerste moment heb ik me welkom gevoeld bij team, kinderen en ouders. Ik heb kennis mogen maken met een team van hardwerkende leerkrachten die elke dag weer met uw kind(eren) aan de slag gaan. Met een Ouderraad die zich betrokken voelt bij de school en altijd klaar staat. De MR met goede ideeën en feedback hoe we het met elkaar elke dag weer beter kunnen doen. De overblijfouders, met hun tomeloze inzet voor de kinderen tussen de middag. De klassenouders, die altijd alles regelen en daarmee het team enorm ondersteunen. De OPA’s van de oud papieractie die papier ophalen en elke maand bij de container zitten en ons helpen.
Maar natuurlijk ook de knutsel/schoonmaak/lees/rij/hulp/begeleiding/regel/was/meedenk/positief-kritische/dekorbouwer/schmink en alle hulptaken die ik natuurlijk vergeet in een dergelijk rijtje.
De pedagogisch medewerkers van de peuteropvang en de bso, de bibliotheekconsulente, de logopediste, de schoolbegeleidingsdienst, het samenwerkingsverband en iedereen die bij de school verder betrokken is.

Kortom, het is teveel om op te noemen, maar het geeft wel aan dat we als school heel dankbaar zijn dat we zo’n betrokken ouderpopulatie hebben op De Brug.
Ik heb het erg naar mijn zin en kijk uit naar een fantastisch 2019.

Ik wens daarom alle ouders en kinderen, team en andere betrokkenen bij de school, hele fijne feestdagen, een veilige jaarwisseling en een heel gelukkig nieuwjaar.
Tot 7 januari!!

Corinne van Leeuwen, directeur