Eerste werkweek op De Brug

ingevoerd op 17-05-2018

Beste ouders,

Mijn eerste werkweek op Basisschool De Brug zit erop. Na de meivakantie meteen een gezellige, drukke week. Naast kennismaken met team, ouders en kinderen, op zoek naar allerlei dagelijkse zaken die voor anderen vanzelfsprekend zijn maar voor mij nog even zoeken. Van het lichtknopje, sleutel van de brievenbus en het toilet naar documenten en protocollen. Gelukkig heb ik voor de vakantie een goede overdracht gekregen van Karin en krijg ik alle hulp van het team.

Deze week natuurlijk ook een bezoek van de schoolfotograaf, ouderavond met de ouders van groep 8 over drugs- en alcoholgebruik, luizencontrole, uitslag van de IEP toets van groep 8 en eindpresentatie van een prachtig textielproject.

Ik voel me erg welkom en heb kennis mogen maken met een betrokken team en ouders. De kinderen weten mijn kantoor inmiddels te vinden en komen regelmatig een kijkje nemen of een praatje maken. U bent natuurlijk ook van harte welkom.

Mijn werkdagen zijn maandag tot en met donderdag. U kunt altijd even binnenlopen of een afspraak maken.

Tot ziens,

Corinne van Leeuwen