Feestelijke afsluiting van het Buurt- en educatieve project 'Castricum 1967'

ingevoerd op 19-10-2017

Op zaterdag 4 november a.s. is er een feestelijke afsluiting van het Buurt- en educatieve project ’Castricum 1967’.

De volgende activiteiten worden georganiseerd:

- Een Foto- fietstocht door het dorp is, met daaraan een Vossenjacht met kinder-televisiepersoonlijkheden. Voor jong en oud is deze fietstocht dus leuk; voor ouders/opa’s en oma’s de foto’s uit 1967, voor de kinderen de vossenjacht.Aan de vossenjacht kan iedereen mee doen zonder op te geven.

- Kinderen mee kunnen doen met een bakwedstrijd; koekjes of taarten bakken uit grootmoeders tijd. Wie de lekkerste koekjes gebakken heeft, krijgt als prijs dat je koekje bij de plaatselijke bakker verkocht gaat worden. De winnende taart zal op elke school te proeven zijn. De school met de meeste inzendingen krijgt ook een prijs!

GEEF JE OP voor de bakwedstrijd via info@stichtingkist.nl.  In de mail zet je het onderwerp (bakwedstrijd 4 november), de naam of namen van de bakkers, de klas en de school.

- Op 4 november rond half vijf maakt de burgemeester de prijswinnaars bekend en daarna mogen alle koekjes en taarten opgegeten worden door de kinderen!

Na de herfstvakantie worden via school flyers uitgedeeld aan de kinderen. Misschien kunnen kinderen in de herfstvakantie al oefenen met koekjes en taarten bakken.

Alles is na te lezen op www.castricum1967.nl

Pauline van Vliet