Informatieavond goed ontvangen!

ingevoerd op 09-06-2017

De informatieavond van afgelopen donderdagavond was een succes. Na de inleiding van juf Karin en juf Sandra (Kidsbest) vertrokken alle aanwezige ouders van Kidsbest en De Brug naar één van de 4 onderwerpen.

Bij Kindcentrum kregen de ouders te horen wat een Kindcentrum eigenlijk is, hoe ver de Brug en Kidsbest daarmee zijn en hoe de toekomst eruit kan gaan zien. Ouders vertelden hun eigen ervaringen over de samenwerking Kinder- en peuteropvang, BSO en school.

Bij het onderwerp Engels hoorden de ouders dat plezier hebben erg belangrijk is. Praten, zingen en spelletjes doen in het Engels helpen daarbij.

Ook bij Lezen kwam leesplezier aanbod. Juf Rosa, consultente van de bilbiotheek, draagt daar onder andere aan bij.

Bij Portfolio is gesproken over het belang van kindgesprekken met de leerkracht en de ouders. In een ander Bruggespraakbericht van vandaag leest u daar meer over. Zo gaat de wijze van 10-minutengesprekken volgend jaar anders verlopen.

Enkele reacties van ouders: ’Leuk, veel informatie!’ ’Zeer goed!’ ’Leerzaam, top!’ ’Enthousiaste verhalen!’ Al met al kunnen we terugkijken op een mooie avond!

informatie-delen informatie-delen