Wisseling in de MR

ingevoerd op 12-11-2016

Hallo ouders,

Via dit bericht willen wij jullie informeren dat er een wisseling komt in de samenstelling van de oudergeleding van de MR.

Naar aanleiding van ons bericht over de samenstelling van de MR en de afvloeiing vorig maand, hebben een aantal ouders contact met ons opgenomen voor meer informatie. We hebben hierover gesprekken gevoerd en de uitkomst is dat Niels Hollenberg vanaf dit schooljaar geen lid meer is van de MR en hij het stokje overdraagt aan Susan Krom. We bedanken Niels voor zijn inzet de afgelopen jaren en heten Susan van harte welkom.

Dit betekent dat de oudergeleding bestaat uit Monique Verduin, Susan Krom en Sandra Campos.

De personeelsgeleding bestaat Anita Pouw, Ans van Deursen en Sanny Hageman.

Voor alle ouders geldt, mocht je interesse hebben in of vragen aan de MR, neem dan contact met ons op. We zijn via oudercommissiedebrug@basisschooldebrug.nl goed bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Sandra Campos, namens de MR