Oud papier

ingevoerd op 14-04-2016

Wat fantastisch dat onze vrijwillige bijdrage van het schoolgeld zo laag is.

Maar hoe kan dat dan…………door 1 keer in het jaar een uurtje te helpen met oud papier op te halen bij mensen die het  zelf niet kunnen brengen.

Wat houdt dit in?

*             elke maand staan er containers op de parkeerplaats waar 2 dagen lang oud papier wordt ingezameld. Veel mensen brengen het zelf maar……

*             Sommige mensen zijn zelf niet in staat om het te brengen dus hebben wij ouders nodig die dan 1 keer in het jaar een uurtje ’s avonds oud papier bij deze mensen willen ophalen.

*             Aan het begin van het jaar wordt er een lijst gemaakt zodat je ver van te voren weet wanneer je en met wie je aan de beurt bent.

DUS: wie wil er volgend jaar helpen met het ophalen van oud papier? Elke maand zoeken wij 4 vaders/moeders die dat willen doen. Per koppel krijg je dan een route door Akersloot met wat adressen, je kunt zelf ook aangeven met wie je dat graag wilt doen of per koppel opgeven.

Geef je op door een mailtje te sturen naar: or@basisschooldebrug.nl

Alvast heel erg bedankt namens alle kinderen.

oud papier3 oud papier3