Oudercafé, met koffie en thee

ingevoerd op 07-04-2016

Afgelopen donderdag was het oudercafé weer open. Vier enthousiaste ouders schoven aan. We hebben gesproken over op welke wijze we kinderen laten meedenken over schoolse zaken. En dat de betrokkenheid van kinderen daarbij vergroot wordt. Een van de onderwerpen die met kinderen in de leerlingraad op de agenda staat is bijvoorbeeld ’Snoepen op school.’ Wanneer snoepen we? Met welke reden? Hoe vinden we dit? Hoe willen we hier mee omgaan? De aanwezige ouders hebben mooie tips gegeven over dit onderwerp, die weer met de leerlingraad besproken gaat worden. Verder gaven de ouders complimenten over de inhoud van de Bruggespraak. Fijn om als ouder te kunnen lezen welke activiteiten er allemaal zijn, dat er iets over de kerkviering in staat, etc.

Het was weer een geslaagde bijeenkomst! Komt u volgende keer ook? Op vrijdag 17 juni staat de koffie en thee weer klaaar!

oudercafe oudercafe