Bridgeday 2016

ingevoerd op 14-10-2016

Vrijdag 14 oktober 2016 was het zover:  “Bridgeday”

De school stond in het teken van Great Britain, vanwege onze nieuwe Engelse methode “Groove me”. We gaan vanaf de kleuters – spelenderwijs- Engels geven. De feestelijke opening werd verzorgd door Steve the Bagpipe Player, een échte doedelzakspeler. Alle kinderen mochten verkleed op school komen en werden in de klassen opgehaald door de groepjes. Groep 8 kinderen zaten verdeeld door de school en hadden voor alle kinderen Engelse spelletjes bedacht, zoals Crocket, Pictionary, Monkey Town, Engelse woordspelletjes, Mr. Bean enz.

Het was een zeer geslaagde gezellige ochtend. Complimenten voor groep 8 voor de perfecte organisatie. En complimenten voor alle andere kinderen van de school die deze dag samen tot een feest gemaakt hebben. De foto’s van vandaag verschijnen zo spoedig mogelijk op de website van The Bridge. En … er kwam ook een journalist even om de hoek kijken, dus houdt u de kranten maar goed in de gaten.

Brugdag 2016 Brugdag 2016