Informatieavond 'Het onderwijs verandert'

ingevoerd op 19-04-2016

In eerdere stukjes in de Bruggespraak proberen we u als ouder mee te nemen in het veranderende onderwijs van nu. Ook bij het Oudercafé en bij de inlooplessen van verschillende groepen delen we met u de ontwikkelingen waar we op school mee bezig zijn. Op donderdag12 mei organiseren we weer een ’deelmoment’. Om 19.30 uur verwelkomen we u graag op school. Daar zal Karin Kooij starten met een korte introductie over het veranderende onderwijs en hoe De Brug daarmee omgaat. Vervolgens kunt u in 2 rondes in de units horen, zien, ervaren wat er in de praktijk gebeurt. Rond 20.30 uur sluiten we de avond af. Dus:

19.30 uur Welkom en korte introductie

19.40 uur 1e ronde om in één unit te kijken en luisteren

20.00 uur 2e ronde om in één unit te kijken en luisteren

20.20 uur Afsluiten

(De verschillende units zijn: groep1-2 en 3, groep 4 en 5, groep 6 en 7, groep 9a en 8b)

We hopen u allen te mogen ontvangen. Via welkom@basisschooldebrug.nl lezen we graag of u komt!

school modern school modern