Gezocht: Overblijfkrachten!

ingevoerd op 29-01-2016

Vaders of moeders die minimaal 2 keer per maand samen met de kinderen uit de verschillende groepen een broodje op school willen eten. De overblijf vindt plaats in verschillende groepen; groep 1 en 2 eten apart.

Na het eten is er gelegenheid voor de kinderen om buiten te spelen op het plein, of om binnen te blijven spelen. Je start rond 11.45 uur en bent om 13.00 uur klaar.

Hier tegenover staat een vergoeding. En je werkt samen met andere enthousiaste overblijfkrachten. Verder is je eigen kind natuurlijk ook welkom bij de overblijf.

Als overblijfkracht wordt er onder andere van je verwacht dat je de kinderen een prettige en veilige overblijf bezorgd. Ter ondersteuning wordt je een korte cursus aangeboden.   Voor vragen kun je terecht bij Monique Smit via mail edmo.smit@quicknet.nl of op school bij Angelique Strijker (groep 1 – 2) of uiteraard bij de eigen leerkracht

gezocht gezocht