Leren typen op De Brug met Typeworld

ingevoerd op 24-11-2015

Met ingang van januari gaat Dompvloet Opleidingen uit Heiloo de cursus Typen op De Brug verzorgen. De belangstelling is groot want de cursus is reeds volgeboekt. Als het lukt proberen we in het voorjaar een tweede aansluitende groep (aanvang 16:30) te starten, anders wordt het september.

Hoe belangrijk het is om met 10 vingers en blind te kunnen typen zal voor iedereen duidelijk zijn. Op de middelbare school heb je meteen een voorsprong en als je het typen eenmaal beheerst, verleer je het je hele leven niet meer. Een waardevolle investering van 14 weken waar je altijd profijt van blijft houden.

Dompvloet verzorgt al decennia cursussen Typen en sinds enkele jaren gebruiken wij daarvoor TypeWorld. Bij kinderen van groep 7 en 8 slaat dit heel goed aan. Het leren typen in gamevorm is leuk en je leert het goed en snel. De docent kan de kinderen online volgen en met voortgangsberichtjes op het juiste moment begeleiden en stimuleren.

Onze docent Ivonne Schouten vindt het heel erg leuk om de cursus nu ook op De Brug te gaan geven omdat haar eigen kinderen op De Brug hebben gezeten.

Ondanks dat de eerst ingeplande cursus is volgeboekt, is inschrijven voor kinderen in groep 7 en 8 mogelijk voor een tweede cursus in januari (starttijd 16:30). Zie www.tijdvoortypen.nl.

typen typen