Kinderboekenweek

ingevoerd op 01-10-2015

Kinderboekenweek

Het thema van de Kinderboekenweek is dit jaar “Raar maar waar” en staat in het teken van natuur, wetenschap en techniek.

Woensdag 7 oktober openen we de Kinderboekenweek op een ludieke manier! De leerkrachten komen die dag verkleed op school en gaan met de kinderen op zoek naar de verstopte boeken. Deze boeken komen uiteindelijk in de hal op de tentoonstellingstafel te staan. Verder zal er in de groepen gewerkt worden aan dit thema d.m.v. foto’s, gedichten, onderzoekjes, tekeningen enz. De afsluiting van de Kinderboekenweek vindt plaat op  vrijdag 16 oktober. De kinderen mogen dan verkleed naar school komen.

U bent gedurende deze week van harte welkom om alle werkjes die in de hal hangen, te bekijken.

cq5dam.web.384.614[1] cq5dam.web.384.614[1]