De Poetsbus bij De Brug!

ingevoerd op 28-08-2015

Vanaf 24 augustus parkeert de Poetsbus haar omgebouwde Amerikaanse schoolbus voor de deuren van De Brug. Stichting jeugdtandverzorging Poetsbus richt zich op het voorkomen van gaatjes onder de Noord-Hollandse jeugd. Dit is hard nodig, want meer dan de helft van het Noord-Hollandse kindergebit heeft gaatjes! De Poetsbus bezoekt de school speciaal voor de kinderen uit groep 1-2 en 3.

De Poetsbus is geen vervanging voor de tandarts maar een toevoeging aan preventie.

In de Poetsbus leren de kinderen hoe ze hun tanden beter kunnen poetsen. De voorlichting is individueel afgestemd op de aandachtsgebieden, uw kind wordt persoonlijk begeleid.

Op maandag 24 augustus hebben alle ouders met kinderen uit groep 1-2 en 3 een brief ontvangen met een uitgebreide introductie. Voor meer informatie zie: www.poetsbus.nl

poetsbus poetsbus