Eerste opvoering van de musical van groep 8

ingevoerd op 26-06-2015

Beide groepen 8 hebben vrijdag voor het eerst opgetreden met hun musical. Groep 8A beet ’s morgens het spits af met musical ”Hotel te koop!”. ’s Middags trad groep 8B op met ”De verborgen vallei”. Er werd deze dag opgetreden voor opa’s en oma’s en oud leerlingen. Zowel ’s morgens als ’s middgas was het gezellig druk in de zaal.

Voor de kinderen was het erg spannend. Bij het eerste optreden hoort gezonde spanning. De kinderen vonden het aan het begin ook erg spannend en vooral erg leuk dat ze nu eindelijk voor publiek mochten spelen. De kinderen van beide groepen vonden het erg goed gaan. De meester en juffen zijn super trots op de kanjers van groep 8.

En ook de reacties van het publiek waren erg leuk. Beide groepen zullen volgende week nog 4x optreden. Op maandag en dinsdag treden zij op voor de kinderen van De Brug (in 2 delen) en voor genodigden. Woensdag is de afscheidsavond waarop beide musicals voor de ouders worden gespeeld.

Musical opa en oma Musical opa en oma