De zaak Vlaskamp

ingevoerd op 27-03-2015

Maandag gingen beide groepen 8 op de fiets naar Geesterhage in Castricum. Gelukkig waren er weer voldoende vaders en moeders die met ons mee wilden fietsen.

We gingen naar de voorstelling ”De zaak Vlaskamp”. Het stuk werd door 2 acteurs gespeeld. Twee rechercheurs die fout op fout stapelen krijgen een bijzondere zaak in handen. Ze moeten onderzoek doen naar de moord op de rijke voetballer Gregory Vlaskamp. Vlaskamp is vermoord tijdens een feestje in zijn huis. Er waren gasten en personeel aanwezig. Wie heeft het gedaan en wat was het motief? Langzaam maar zeker wordt de zaak steeds ingewikkelder. De rechercheurs kunnen zich geen fout meer permitteren. Dit is hun laatste kans.
De kinderen mogen verdachten ondervragen en naar huis sturen. Hierdoor is iedere voorstelling anders. De kok die eerst schuldig leek, bleek uiteindelijk niet de moordenaar.

De kinderen hebben zichtbaar genoten van de voorstelling met gekke typetjes.