JeugdSportPas

ingevoerd op 13-03-2015

Blok 3 JeugdSportPas

Binnenkort kan er weer worden ingeschreven voor de JeugdSportPas (JSP)! Alle kinderen die in Castricum, Akersloot, Limmen en Heemskerk wonen of op school zitten, kunnen voor 5,- kennismaken met een sport naar keuze.

Wat doen ze nou precies bij aikido, capoeira, beeball of airtumblingspringen? Zal ik talent hebben voor tennis, atletiek of handbal? En welke dansvorm past het beste bij mij; streetdance, jazzdance of breakdance? Allemaal vragen waar kinderen via de JSP antwoord op kunnen krijgen. Sportservice Kennemerland biedt met de JSP kinderen de mogelijkheid met een sport kennis te maken bij een vereniging of organisatie, zonder verdere verplichtingen, zoals bijvoorbeeld lid worden. Voor € 5,- kunnen de kinderen uit de groepen 1 t/m 8 van het basisonderwijs (doorgaans) vier lessen meedoen met een sport naar keuze. Er kan onder andere ingeschreven worden voor hierboven genoemde sporten, maar ook voor judo, scouting, jeugdfitness, mountainbiken, turnen, beachvolleybal, basketbal en nog heel veel meer. Inschrijven voor het 3e blok kan van zaterdag 28 maart tot en met dinsdag 7 april 2015, uitsluitend via de website. Na sluiting van de inschrijving ontvangt u via e-mail bericht of uw kind is ingedeeld voor de sport. De lessen van blok 3 worden gegeven in de periode van week 20 t/m 25. Surf snel naar www.sportservicekennemerland voor meer informatie en inschrijven!

Heeft u trouwens onze JSP-enquête al ingevuld? Hiermee maakt u kans op 1 van de 5 sportverrassingspakketten!

Gratis sporten in de meivakantie!

Sportservice Kennemerland organiseert ook in de meivakantie weer diverse sportieve activiteiten voor de basisschoolleerlingen van gemeente Castricum en Heemskerk. Bijna alle activiteiten zijn gratis! Het programma en het digitale aanmeldingsformulier is binnenkort te vinden op www.sportservicekennemerland.nl. Inschrijven kan vanaf 17 april.