Op bezoek bij de Peuterbeuk

ingevoerd op 03-03-2015

Op bezoek bij Puk en de kinderen van de Peuterbeuk.

Vandaag was het een bijzondere dag. In het kader van het project `familie` gingen we met de hele klas op bezoek bij Puk. Puk is de broer van Pom Pom en woont in de Peuterbeuk. Om  half 9 vertrokken we met alle kleuters en moeders richting de peuterbeuk. We hadden Pom Pom mee genomen. Ook hadden wij zijn koffertje en zijn dagboek mee genomen. Toen we aan kwamen werden we hartelijk ontvangen door Sandra, Arlette en Lisa, de leidsters. Pom Pom was erg blij zijn broer te zien en vond het gezellig op de Peuterbeuk. De kinderen van De Brug gingen direct spelen. Er waren ook nog broertjes, zusjes, vriendjes en vriendinnetjes aanwezig. Na het spelen, gingen alle kinderen in de kring zitten en vertelden we over de logeerpartijtjes van Pom Pom. We kregen limonade en een koekje. Het was een geweldige ervaring om op bezoek te gaan, we hebben er allemaal enorm van genoten. We willen hierbij de leidsters en de kinderen van de Peuterbeuk hartelijk bedanken voor de gastvrijheid. Ook willen wij de `wandelouders `bedanken voor het meelopen. Wij hopen dat de peuters ook eens bij ons op bezoek komen.

P1060170 P1060170