TSO De Brug ontvangt Zilveren Ster!

ingevoerd op 29-01-2015

Op basisschool de Brug in Akersloot werd afgelopen woensdag de Zilveren Ster uitgereikt.

Deze ster heeft betrekking op de kwaliteit van het overblijven op de school. De overblijf op de Brug voldoet aan vastgestelde criteria en is daarmee in aanmerking gekomen voor dit predicaat. De uitreiking ging gepaard met bijbehorend certificaat en rapport.

Er prijkt nu dan ook op de schooldeur een raamsticker van de TSO-voorbeeldschool.

Hiermee is goed zichtbaar dat op de Brug in een goed pedagogisch klimaat wordt gewerkt aan een fijne overblijf tussen de middag voor de kinderen. Alle overblijfkrachten(14 overblijfmoeders, 1 overblijfvader én 1 overblijfbroer!) werken met heel veel plezier aan de overblijf.

Namens TSO-voorbeeldschool heeft de heer Ed van Veen het certificaat uitgereikt aan Ivonne Schouten en Monique Smit, de coördinatoren van het TSO-team de Brug.

Als verrassing voor de overblijfkrachten hadden alle kinderen van de school voor deze gelegenheid een prachtig lied ingestudeerd. Alle overblijfkrachten werden vervolgens bedankt voor hun inzet en gefeliciteerd met een bos bloemen.

zilveren ster TSO zilveren ster TSO