Wat een SUCCES!

ingevoerd op 28-3-2014

Wat een SUCCES!

Wat zijn wij trots op alle leerlingen van basisschool de BRUG! Met allerlei vervoersmiddelen werd er woensdag 26 november zo veel mogelijk oud papier opgehaald. Je kon het zo gek niet bedenken of het stond klaar op het schoolplein om oud papier op te halen. Een gemotoriseerde bakfiets, skelters, winkelkarretjes, bakfietsen, maar ook ouders met auto’s, echt geweldig om te zien hoe iedereen iets had verzonnen om zo veel mogelijk papier op te halen…..want daar ging het uiteindelijk om……..zo veel mogelijk papier ophalen voor basisschool de Brug.

Het is echt een groot succes geworden want alle leerlingen gingen met elkaar naar bepaalde wijken in Akersloot om daar bij alle bewoners het oud papier op te halen. De leerlingen waren erg enthousiast maar ook de bewoners van Akersloot.

Door middel van stempels werden de leerlingen beloond voor het ophalen van het oud papier, hier en daar ging het wel eens een beetje vals maar ook dat hoort bij dit soort acties, sommigen zijn fanatiek, sommigen zijn slim en sommigen zijn gewoon een beetje makkelijk, maar met z’n allen hebben we toch heel veel opgehaald. Uiteindelijk is er een derde papiercontainer gebracht omdat het ontzettend veel papier was. De leerlingen hebben vandaag hun beloning gekregen en de kinderen die eruit sprongen hebben een mooie prijs in ontvangst mogen nemen.

KIDS, heel erg bedankt voor jullie hulp en enthousiasme, dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Natuurlijk willen wij ook alle hulpouders bedanken voor het mogelijk maken van deze actie want zonder deze ouders konden de kinderen niet alle straten in Akersloot bereiken, dus heel erg bedankt ouders!

Wat vooral belangrijk is!!!!:
De actie is er natuurlijk ook voor bedoeld om iedereen er bewust van te laten worden dat de opbrengsten van het papier wat in de containers voor school beland ook besteed wordt aan de kinderen van de Brug. Hopelijk brengt iedereen het oud papier naar de containers, want zo helpen jullie school heel erg. Wanneer het papier in de bakken van de gemeente gegooid wordt zien wij er helemaal niets terug en wordt het geld besteed in Castricum.

Heel erg bedankt namens de ouderraad!

Klik op de link om de foto’s te bekijken.
oud papier actie (http://www.mijnalbum.nl/Album=JCE8EAYY)