Groep 8A wint 5e prijs!

ingevoerd op 20-10-2014

De kinderen van groep 8A hebben meegedaan met een feestpuzzel van de Kinderboekenweek 2014 van meester Jack Nowee. Eerst hebben we samen een tiptile bekeken. Hierin stond informatie over allerlei verschillende soorten feesten en er zaten afbeeldingen bij. In de tiptile zaten rode ballonnen verstopt met cijfers erop. De cijfers moesten allemaal bij elkaar opgeteld worden. We kwamen op een puntentotaal van 325. Daarnaast moesten er Limericks gemaakt worden. Alle kinderen hebben een eigen Limerick gemaakt en alle Limericks zijn ook verstuurd.

Maandag na de herfstvakantie stond er een grote doos op school. We hadden de 5e prijs gewonnen! Super trots zijn we natuurlijk!

Wat zat er in de doos? Wel 24 mooie boeken voor alle leeftijden bij ons op school! Ook hebben we een aantal e-boeken gekregen en mogen we een verjaardagsboekje bestellen voor het verjaardagsfeest van de juf. De kinderen kozen voor een griezelfeest. Ook hebben we een handleiding gekregen zodat we zelf een tiptile kunnen maken. Het gratis abonnement voor een half jaar zit hier ook bij. Een tiptile kan goed gebruikt worden voor een spreekbeurt of boekbespreking. Het is een andere manier van geven van een presentatie.

Wat zijn we verwend met deze mooie prijzen!