Textielactie groot succes!

ingevoerd op 10-10-2014

Graag willen wij iedereen bedanken voor het brengen van hun kleding voor de textiel actie!
Een hoge berg zakken vol met kleren, knuffels etc. lag er in de hal. Meer dan 70 zakken   hebben wij naar de container achter de 2e ronde gebracht.
Fijn dat u gehoor heeft gegeven aan onze oproep!
Omstreeks  Maart zal de volgende textiel actie plaats vinden. Als u niet tot maart kunt wachten om uw overbodige textiel weg te doen, dan kunt u het ook zelf ( gedurende het hele jaar) naar de container brengen welke op het erf van de 2e ronde aan de koningsweg staat. Het is een gele container met in het zwart KLEDING erop geschreven.  ( graag niet de kleding bij de “winkel” van de 2e ronde afgeven maar  echt in de container doen!!)
Als u de afgelopen week nog geen tijd heeft gehad om uw kleding naar school te brengen dan heeft u daar maandag en dinsdag na de vakantie nog de gelegenheid toe.
De opbrengst  van de bak / container die tegenover de DIO / Move staatkomt niet tegen goede van onze kinderen / school dus  breng het alstublieft zelf naar de conatiner achter de 2e ronde of wacht de volgende textiel actie af!!!
Nogmaals bedankt voor de hulp en tot de volgende textiel actie!
textielactie textielactie