Afscheid Alie

ingevoerd op 29-8-2014

Vrijdag hebben we afscheid genomen van onze super schoonmaakster Alie van der Eng. ‘s Morgens kwamen veel kinderen de school binnen met een emmer, dweil, bezem, plumeau of stoffer en blik in de hand. Sommige hadden zelfs afwasborstels in hun haren. Wat zagen de kinderen er leuk uit!

Alle klassen hebben ervoor gezorgd dat een deel van de school werd schoongemaakt. De tafels werden gesopt, de vloer werd geveegd, de matten bij de ingangen werden gestofzuigd, de gangen werden geveegd en zelfs de toiletten werden schoongemaakt! Om 11.45 uur was de school keurig netjes.

Alle kinderen verzamelden buiten op het schoolplein. We hebben Alie verrast met een lied waarmee we haar wilden bedanken. Eerst werd het lied een keer samen gezongen en daarna een aantal keer in canon. Na het zingen van het lied kreeg Alie van elke klas een ring met bedankkaartjes van alle kinderen van de klas. Elk kind had wat voor Alie getekend of geschreven.

We wensen Alie veel plezier en succes op haar nieuwe werkplek!