Paasviering

ingevoerd op 28-3-2014

Wat hebben we een gezellig paasfeest gehad vandaag!

De paasgedachte was dat we vandaag aandacht voor elkaar zouden hebben. Dit zagen we in het begin van de dag terug in de inzet die elk kind (samen met de ouders) besteed had aan het verzorgen van een paasontbijt voor een klasgenoot. Het zag er geweldig uit! Het leken wel surprises. Wat een creativiteit!

In de pauze hebben alle groepen samen buiten gespeeld. Aansluitend gingen de groepen 1 en 2 onder begeleiding van kinderen van groep 8 het paaskippenspel spelen in de Binnengeest. De overige kinderen van groep 8 zaten als paaskip verstopt. Aan de hand van een letterboekje moesten de kleuters deze paaskippen vinden.

’s Middags werd het spel gespeeld met de groepen 3 t/m 7. De kinderen van groep 7 waren groepsleider van gemengde groepjes. De kinderen moesten samenwerken om de breinbrekersrebussen (gemaakt door groep 8) op te lossen. Met de oplossing konden de verstopte paaskippen vinden. De middag werd afgesloten met een lekkere versnapering en limonade (verzorgd door de ouderraad).

We willen alle kinderen en de juffen van groep 8 bedanken voor het maken van de mooie kippenkoppen en al het werk dat zij aan het paaskippenspel besteed hebben.

Wij wensen iedereen een zonnig Paasfeest.

De paascommissie

Klik hier voor de foto’s van de Paasviering:

Paasviering Paasviering